Esemény naptár
Az online mítosz – csodaszer, vagy csak csodálatos szer? |
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
Az online piaci trendekről, a keresőről, ügyfél eléréséről és jogi kérdésekrőlA Ismét Építő Marketing Szeminárium, nem csak építőiparban dolgozóknak és nem csak marketingeseknek!
a Időpont: 2014. november 13. csütörtök – 9.00-15.00 Helyszín: Leonardo Hotel Budapest (IX. Tompa utca 30-34.) a Sok hasznos információval, tippel, esettanulmánnyal arról, hogyan érdemes az online csatornákat használni, hogyan érjük el ennek segítségével a számunkra hasznos célcsoportokat. a Részletes program 8:30 – 9:00 Regisztráció 9:00 – 9:10 Bevezető 9:10 – 9:50 Online trendek 2015-ben - Elekes Attila, Homeinfo.hu 9:50 – 10:30 Kereső a király? Aktuális trendek a google világában - Molnár Mihály online marketing szakértő, Serenity Online / LeadOptim.com 10:30 – 10:50 Kávészünet 10:50 – 11:40 Célcsoport-orientált online tervezés - Rajki Diána ügyvezető igazgató, Build-Communication Kft. 11:40 – 12:20 Bizalom a neten: Miért választ téged a vevőd? - Molnár Mihály online marketing szakértő, Serenity Online / LeadOptim.com 12:20 – 13:20 Ebédszünet 13:20-13:50 Hatékonyság az online kommunikációban - Rajki Diána ügyvezető igazgató, Build-Communication Kft. 13.50 – 14.50 Aktuális: Jogi kalandozások az online marketing területén - Dr. Ormós Zoltán ügyvéd, Ormós Ügyvédi Iroda – az OrmosNet tagja A Ismét várjuk az online tér hatékonyabb kihasználása iránt érdeklődő, akár nem az építőipar területéről érkező szakembereket szakmai rendezvényünkön. Részvételi díj: 8 000 Ft (6 299 Ft+ÁFA), ennyit magánemberként is érdemes rászánni, aki már járt szemináriumainkon, az ezt minden bizonnyal megerősíti. a Jelentkezés: www.epitomarketing.hu/jelentkezes a |