"Célra tarts" - III. „Építő marketing” szeminárium |
|
|
Péntek 20 április 2012, 09:00 - 16:00
|
|
Csökkenő kereslet, csökkenő budgetek - ebben a helyzetben kiemelten fontos a pontos célzás, a költséghatékony elérés.
A III. Építő marketing szeminárium témái röviden:
az építőipari piacon releváns csatornák,
az építőipari fogyasztók, azaz az építkezők, felújítók és a szakemberek megváltozott döntési preferenciái, amelyben a kimondottan e témában készülőben lévő IPARÁGI FELMÉRÉS adatai segítenek,
online megoldások kerülnek porondra minden mennyiségben: e-mail marketing, közösségi oldalak, e-kereskedelem,
az adatkezelés idén ismét megváltozó szabályai és lehetőségei,
esettanulmányok bemutatása
Időpont: 2012. április 20. péntek - 9.00-16.00 között
Helyszín: Construma Nemzetközi Építőipari Szakkiállítás, Expo Hotel - Expo terem
További információ és jelentkezés: www.epitomarketing.hu |