2024. június 24., hétfő

UJ HONLAP BANNER 250 100

DAF-Euro-6-XF-FTM-LR-webA DAF az új Euro 6 sorozatot a négytengelyes CF és XF merev felépítésű járművek és vontatók teljes választékával bővíti ki a különleges és nagy igénybevétellel járó szállítási alkalmazásokhoz. A DAF arra törekszik, hogy testreszabott megoldást biztosítson minden szállítási alkalmazáshoz.

A múlt évben a DAF egyszeres vagy kettős hajtású, két- és háromtengelyes vontatók és merev felépítésű járműveket kezdett gyártani az új Euro 6 CF és XF típusokhoz. Az új négytengelyes járműveknél számos konfigurációs lehetőség van, így a járműspecifikációkat mindig testre lehet szabni. A két első és két hátsó tengellyel rendelkező változatokon kívül egyszeres első tengelyes és három hátsó tengelyes (tridem) konfigurációk is elérhetők.

8x2 merev felépítésű járművek dupla kormányzott előfutó hátsó tengellyel

A CF kínálat immár négytengelyes, két kormányzott első tengellyel, valamint a hajtott tengely mögött dupla egységgel (FAC) vagy kormányzott hátsó tengellyel (FAX) felszerelt követőtengelyes merev felépítésű járműveket (8 vagy 9 tonnás) is tartalmaz.

A 10 tonnás követőtengelyes konfigurációnál a jármű össztömege legfeljebb 37 tonna lehet, ami nagyon hasznos a nehéz ipari gépek, a szállító és hulladékgyűjtő konténerek, továbbá az ömlesztett áruk és tartályok szállításához.

A négytengelyes, kormányzott hátsó követőtengelyes Euro 6 CF (7,5 tonna) 37 tonnás járműössztömeget is lehetővé tesz. Az extra manőverezhetőség ideális lehet az építőanyagok szállításához, és nagy teherbírású rakodódarut is fel lehet szerelni a fülke mögé.

8x2 merev felépítésű járművek tridem tengellyel

DAF-Euro-6-CF-FAK-LR-webA négytengelyes, tridem tengellyel felszerelt Euro 6 merev felépítésű járművek immár elérhetők olyan különleges alkalmazásokhoz, ahol a hátsó tengely mögött extra nagy terhelhetőség szükséges, például nehéz konténerek és hulladékgyűjtő konténerek szállításához.

Az Euro 6 CF sorozatnál újdonság az a konfiguráció (FAQ), ahol a tridem kormányzott hátsó követőtengelyből (8 tonna), hajtott hátsó tengelyből (13 tonna) és kormányzott követőtengelyből (7,5 tonna) áll, amely legfeljebb 36 tonna járműössztömeget, kiváló manőverezhetőséget és könnyen rakodhatóságot biztosít. Ezért a CF FAQ járművet gyakran használják nagy teherbírású szemétgyűjtőként, szippantósként vagy nehéz konténerek szállítására.

DAF-Euro-6-XF-FAK-LR-webA CF és XF típusokhoz négytengelyes merev felépítésű járműveknél négytengelyes, tridem tengellyel felszerelt merev felépítésű jármű is elérhető, amely 7,5 tonnás kormányzott hátsó előfutó tengelyből, 13 tonnás hajtott hátsó tengelyből és dupla egységgel (FAK) felszerelt 10 tonnás követőtengelyből áll. Ez 35,5 tonnás járműössztömeget tesz lehetővé. Ez a FAK típus kivételesen alkalmas nagy igénybevétellel járó használathoz a szállítási és hulladékgyűjtőkonténer-szállítási szektoron belül.

8x4 vontató a nagy igénybevétellel járó és különleges szállításhoz

Az Euro 6 XF sorozatnál szintén újdonság a 8x4 vontató, amelynél a tridem tengely kétszeres hajtású tandem tengelyből és kormányzott előfutó hátsó tengelyből áll. Ez az FTM jármű komoly vontatási erőt és nagy terhelhetőséget biztosít, amely kivételesen alkalmas a nagy igénybevétellel járó és különleges szállítási szektoron belüli alkalmazásokhoz, ahol nem ritka a 120 tonnás járműössztömeg.

Az XF FTM típust általában nehéz ipari gépek, daruk, építőanyagok és szélmalmok szállítására használják. Ez a nagy teherbírású szállítási vontató számos konfigurációban elérhető. A 8 vagy 9 tonnás első tengellyel, 8 tonnás előfutó hátsó tengellyel és hátul egyszeres hajtással vagy csökkenő áttétellel (laprugós vagy légrugós felfüggesztés) felszerelt kormányzott tandem tengellyel ellátott, kiváló XF vontató 21 vagy 26 tonnás elméleti terhelhetőséget tesz lehetővé legfeljebb 41 tonna járműössztömeg mellett.

Hatékony PACCAR motorok, hatékony mellékhajtások

Az új Euro 6 CF és XF sorozat nagyszámú típusához erős és hatékony Euro 6 motorok széles választéka áll rendelkezésre.

A négytengelyes CF és XF járművekhez elérhető a 12,9 literes PACCAR MX-13 motor 303 kW (412 LE) és 375 kW (510 LE) közötti teljesítménnyel, valamint az új, 10,8 literes PACCAR MX-11 motor 320 kW (435 LE) teljesítménnyel. Ezen kívül a CF típus a 291 kW (396 LE) teljesítményű MX-11 motorral is elérhető.

Ezekhez a járművekhez AS Tronic automata sebességváltó is választható, amelynek speciális fejlesztésű váltási stratégiáit nagy távolságú szállításban, folyadékszállításban, terepen való szállításban vagy nagy teljesítményt igénylő feladatokban való rendszeres használatra tervezték. A sebességváltó gyorsabban vált, ezért minimális a sebességveszteség a fokozatváltás során. Természetesen a rendelkezésre álló számos mellékhajtással biztosítható a felszerelhető különböző felépítmények és kiegészítő berendezések hatékony meghajtása.

Új alváz a merev felépítésű járműveknél: egyedülállóan sokoldalú

Az Euro 6 CF és a XF sorozat új négyhengeres járműveiben a DAF természetesen alkalmazta azokat az újításokat, amelyeket a többi tengelykonfigurációnál már megvalósított: kívül és belül vonzó új kialakítás, teljesen új elsőkerék-felfüggesztés és új, hatékonyabb tengelyek.

A négytengelyes merev felépítésű járművek és vontatók sorozatának bevezetésével a DAF kibővíti a CF és XF járművek amúgy is széles választékát azzal a céllal, hogy minden alkalmazáshoz testreszabott tehergépkocsit kínáljon.

További információ: www.daf.com

 

Forrás: DAF

 

Eseménynaptár

Június 2024
H K Sz Cs P Szo V
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Keresés

banner kne 180 240

mehi-banner-media 120x240

Partnereink

EVOSZ-logo

measzlogo fb

 

 

logo rigips-w 

proidea-logo-fb

VarepitoPalyazat logo-web

 

 

bme logo-kicsi

 

Ybl-logo-kicsi

  mapasz-logo-web

 

zeosz-logo-webebsz logo 2

 

 

 HuGBC LOGO kicsi

 

TEGY-web

 Burkolattechnika-egyesulet-logo-web

 Hazicincer logo

    Kivet-logo-web

 

 

 

 

Construmalogo-web

  emsz-logo-web180

mti hirfelhasznalo

 

dimag logofinal-web

 
 
 observer logo-web