2024. május 30., csütörtök

UJ HONLAP BANNER 250 100

Az 1930-ban épült szerkezet nem felel meg a mai közlekedési igényeknek, ezért a híd átépítése halaszthatatlanná vált. A hídszerkezete egynyílású, felsőpályás, előre gyártott, rácsos vasbeton gerendákból álló szerkezet.

A beruházás megkezdése előtt a munkaterületen található közművezetékek átépítését is el kellett végezni, az ehhez szükséges engedélyek és megállapodások hiánya hátráltatta többek között az építés megkezdését.

Bővebben...

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiírta a 33. sz. főút Heves és Jász-Nagykun-Szolnok megyei szakasz 11,5 tonnás burkolaterősítési kivitelezési munkáira vonatkozó közbeszerzési felhívást.

A teljes nyomvonalon 37,7 km hosszan történő 11,5 tonnás burkolatmegerősítés során korszerűsítik a tiszafüredi Tisza-hidat, Tiszafüreden belterületi csomópontot építenek. 

Bővebben...

A tervezett út Miskolcot észak-északkelet irányban kerüli meg, folytatódva az M30 autópálya megépült csomópontjából a Miskolc Zsigmondi utca csomópontjáig. Az építési szakaszon az M30 autópálya irányát csomópont nélkül folytatva négy földút csomóponttal, majd egy kétnyílású híddal a Sajó folyón át a szirmabesenyői csomópontba ér, innen majd egy egyenes szakasszal csatlakozik a Zsigmondi útba.

Az új út 2x1 sávon épül meg 5 844 m hosszúságban. A szakasz tartalmaz egy 2x52 m nyílású Sajó-hidat és egy csomópontot autópálya felüljáróval, valamint 4 db földút csatlakozást is. 

Bővebben...

Allu-LiuGong-kicsiÁtadásra került a Magyarországon mindeddig ismeretlen, de a világ számos pontján már évek óta bizonyító talajstabilizációs technológia első hazai képviselője. Az ALLU Finland Oy. által gyártott berendezés részegységeit egy 36 tonnás LiuGong lánctalpas kotrógéphez csatlakoztatva helyezte üzembe a Best Machinery Kft.

A finn-kínai páros a Gradex Mérnöki és Szolgáltató Kft. tulajdonában kezeli majd az ingoványos talajt. A beruházás Európai Uniós támogatás segítségével valósulhatott meg. 

Bővebben...

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában az ország számos pontján kivitelezés alatt vagy éppen a kivitelezés megkezdés előtt lévő út- és vasútépítési munkálatokat a rendkívül szélsőséges időjárás késlelteti. A kivitelezők a föld- és vízépítési munkákat (csatorna- és szivárgó, valamint ároképítés), töltésépítéseket a felázott talaj miatt nem tudják elvégezni.

A pályaszerkezet építésnél (aszfaltozás, betonburkolat építés), szigetelés és korrózióvédelem elkészítésénél is gondot okoz a folyamatos nagy mennyiségű csapadék. 

Bővebben...

Eseménynaptár

Május 2024
H K Sz Cs P Szo V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Keresés

banner kne 180 240

mehi-banner-media 120x240

Partnereink

EVOSZ-logo

measzlogo fb

 

 

logo rigips-w 

proidea-logo-fb

VarepitoPalyazat logo-web

 

 

bme logo-kicsi

 

Ybl-logo-kicsi

  mapasz-logo-web

 

zeosz-logo-webebsz logo 2

 

 

 HuGBC LOGO kicsi

 

TEGY-web

 Burkolattechnika-egyesulet-logo-web

 Hazicincer logo

    Kivet-logo-web

 

 

 

 

Construmalogo-web

  emsz-logo-web180

mti hirfelhasznalo

 

dimag logofinal-web

 
 
 observer logo-web