2024. március 29., péntek

UJ HONLAP BANNER 250 100

Hue okosvilagitas-webAz okosvilágítási megoldások első szállítója, a Philips, számos újdonságot jelentett be HUE termékcsaládjához az idei év utolsó negyedévében. A fejlesztések fő iránya a megnövekedett fényerő és memória, az optimálisabb fogyasztás és az okoseszköz nélküli vezérelhetőség kialakítása, valamint új kiegészítők és lámpatestek bevezetése.

 

Hatékonyabb működés minimális fogyasztás mellett

A LED fényforrások a normál izzókhoz képest eleve 80-90%-kal kevesebb energiát fogyasztanak, de a Philips HUE LED lámpái ennél is hatékonyabbak, minimális fogyasztás mellett átlagos használatot feltételezve 15 évig is világítanak. A harmadik generációs változat pedig 40W helyett 60W-nyi izzólámpa fényárammal rendelkezik, így ugyanannyi lámpával 30%-kal erősebb fényt tudunk vele generálni, mint korábban. A frissen debütált harmadik generációs lámpa színtelítettségén is javítottak, a végeredmény pedig a korábbinál természetesebb és élénkebb színek. Ráadásul mindent a korábbinál energiahatékonyabban, mert a LED-ek teljesítményfelvétele mindeközben csak fél Wattal növekedett 10W-ra. A relatíve nagyobb egyszeri beruházás, otthonunk világításának automatizálására így gyorsan megtérülhet. Ráadásul a gyártó az őszi időszakban pénzvisszafizetési garanciát is vállal.

Bővebben...

A technológiai fejlődéssel együtt a felhasználói igények is növekednek, ennek köszönhetően a gyártó cégeknek is fejleszteniük kell nem csak a termékeiket, hanem informatikai hátterű szolgáltatásaikat is. A Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. olyan innovatív támogató megoldásokat kínál, amelyekkel segítséget nyújtanak az építkezőknek a tetőépítéshez vagy -felújításhoz, valamint megkönnyítik a választást, hogy könnyebben tervezhessenek a várható költségekkel.

Sok esetben a tetőfelújítást vagy -építést tervezők még megbecsülni sem tudják, hogy mennyibe fog kerülni az új tető. A Terrán tetőkalkulátor alkalmazás által a megközelítőleg kiszámítható termékköltség közelebb viszi a vásárlót a megfelelő megoldáshoz, azonban a pontos anyagszükséglet megállapításához mindenképp tanácsos szakember segítségét kérni.

Bővebben...

LG Voroskereszt webAz LG Electronics (LG) légkondicionálókkal szerelte fel a Magyar Vöröskereszt első és egyetlen országjáró véradókamionját. A beszerelt eszközök egyaránt hűtenek és fűtenek is — így az egész évben úton lévő kamion ezentúl minden évszakban megfelelő körülményeket tud biztosítani a kényelmes és biztonságos véradáshoz.

A Magyar Vöröskereszt véradókamionja immáron 10 éve járja az év minden szakában az országot. Évente több ezer kilométert tesz meg, üzembe helyezése óta pedig több mint 40 ezer ember közreműködésével segített a hazai egészségügyi intézményeknek. A kamion kialakítása kellemes környezetet nyújt a véradáshoz: orvosi szoba, négy vérvételi ágy és egy adminisztrációs helyiség is helyet kapott az egyedi járműben.

Bővebben...

ariston-thermo-group-logo-webEddigi legeredményesebb évét zárta nemzetközi szinten az Ariston Thermo, a világ egyik vezető fűtés- és vízmelegítés-technológiai vállalata.

A Csoport 1.433 millió eurós bevételt könyvelt el a 2015-ös évben, ami +6,8% -os növekedést jelent az előző évihez képest. A korrigált EBITDA +13%-kal emelkedett, így 174 millió eurós értéket ért el (a teljes bevétel 11,5%-áról 12,1%-ára), a korrigált EBIT javulásának mértéke pedig 12,8% volt. Így 132 millió eurót ért el (a bevételmarzs 8,7%-ról 9,2%-ra javult). A nettó nyereség meghaladta a 80 millió eurót ami +9,6%-os növekedés az elmúlt évhez képest.

Bővebben...

polar 4-webSzakszerű megelőző kutatás, földrajzi adottságokból fakadó igények és kiváló ár-érték arány – e hívószavak hatják át a COOL Klíma termék innovációját, a Polar légkondicionálót. A kelet-közép-európai piacon már több mint 20 éve jelenlévő cég nagy múltú tevékenységének köszönhetően jelentős piaci ismerettel rendelkezik, amelyet tökéletesen használt fel új, saját fejlesztésű brandjének létrehozása során.

Az Orfeumban megrendezett partnertalálkozón és sajtótájékoztatón mutatták be a Polar légkondicionáló márkát, amely számos tekintetben újdonságnak számít a piacon. A védjegy mögött egy másfél éves termékspecifikáció áll, amely kifejezetten a közép-európai kontinentális éghajlati viszonyokra és a potenciális fogyasztók financiális helyzetére koncentrált.

Bővebben...

Eseménynaptár

Március 2024
H K Sz Cs P Szo V
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Keresés

banner kne 180 240

mehi-banner-media 120x240

Partnereink

EVOSZ-logo

measzlogo fb

 

 

logo rigips-w 

proidea-logo-fb

VarepitoPalyazat logo-web

 

 

bme logo-kicsi

 

Ybl-logo-kicsi

  mapasz-logo-web

 

zeosz-logo-webebsz logo 2

 

 

 HuGBC LOGO kicsi

 

TEGY-web

 Burkolattechnika-egyesulet-logo-web

 Hazicincer logo

    Kivet-logo-web

 

 

 

 

Construmalogo-web

  emsz-logo-web180

mti hirfelhasznalo

 

dimag logofinal-web

 
 
 observer logo-web