2024. november 7., csütörtök

UJ HONLAP BANNER 250 100

3E-logo-kicsiA 3e vezetői örömmel tapasztalják a magyarországi piac ígéretes fejlődését. A vállalatcsoporthoz tartozó magyarországi üzletek eladásai 2013-ban 10 százalékkal növekedtek, idén mintegy 15 százalékos forgalomnövekedésre számítanak, mondta el Günther Pacher, az osztrák 3e AG igazgatóságának elnöke a vállalat keddi, Budapesten tartott sajtóbeszélgetésén.

Míg neves nemzetközi barkácsáruház-láncok kivonultak a magyar piacról, esetleg az áruházaik számát jelentősen csökkentették, addig a 3e tagvállalatai nemcsak kihasználták a szabaddá vált piaci potenciált, de forgalmukat is növelni tudták. Mindenekelőtt a LET'S DOIT üzletkoncepció szerint működő kereskedők tudják kihasználni a jelenlegi piaci helyzetet. „Az egységes üzletkoncepciók előnyei főleg a gazdaságilag nehéz időkben mutatkoznak meg. De még így is dicséret illeti a magyarországi tagvállalatokat. Az elmúlt üzleti évben következetesen kihasználták a piaci lehetőségeket, és a nemzetközi csoporton belül a legjobb eredménnyel büszkélkedhettek" – hangsúlyozta Günther Pacher.

3E Günther Pacher-kicsiÖsszességében a 3e csoport Magyarországon 2013-ban 10 százalék körüli forgalomnövekedést könyvelhetett el. Bár a piaci rész növelését nem csak a „gyengélkedő" nemzetközi láncoktól lehetett elszerezni. „A nehéz keretfeltételek miatt sok magán szakkereskedés is eltűnt a piacról, mivel hiányzott az üzletekből a koncepció és a megfelelő pénzügyi háttér. Ez a piactisztulási folyamat is a tagvállalatainknak hozott hasznot" – tette hozzá Pacher.

A 3e nemzetközi piacainak alakulása 2013-ban

A 3e AG kihívásokkal teli feltételekkel találkozott a többi nemzetközi piacán is. Az általános gazdasági helyzet sok reformországban most is feszült. „Ez természetesen közvetlen hatással van a kereskedelemre, mert a vásárlóknál hiányoznak a pénzügyi tartalékok" – mondta Pacher.

A 3e AG Magyarország mellett Bosznia-Hercegovinában, Szerbiában és Horvátországban is pozitív fejlődést tapasztalt. A 3e-csoport az Ausztrián kívüli országokban összesen 121 milló EUR forgalmat ért el. Ez az előző évhez képest jelentős, 3,4 százalékos növekedést jelent. A teljes társaság (Ausztria és az Ausztrián kívüli piacok) 523 millió EUR forgalmat ért el, ami az előző évhez képest 1,4 százalékos csökkenést jelent.

3E-Flex-Feny1-kicsiOptimista kitekintés

Pacher a magyar piacon 2014-ben a trend folytatását látja. A 3e-csoport további piactisztulással számol. „A piacok konszolidációja még biztosan nem ért véget. Ez a változás számunkra természetesen jó lehetőségeket kínál a piaci pozíciónk további javításához" – magyarázta Pacher. Ez egyrészt új tagvállalatok megnyerésével – Pacher három-öt új 3e-tagvállalattal való bővüléssel számol –, másrészt a meglévő tagvállalatok forgalmának növekedésével érhető el. „Döntő az lesz, hogyan tudjuk a versenyelőnyünket kijátszani. Csak akkor tudjuk a lehetőségeinket és esélyeinket kihasználni, ha a meglévő koncepciónkat következetesen megvalósítjuk és továbbfejlesztjük." 2014 első negyedévének magyarországi eredményeiről Pacher pozitívan nyilatkozott, hiszen az előző év hasonló időszakához képest 30 százalékos növekedést mutat a forgalom. „Ezt a szenzációs eredményt valószínűleg nem tudjuk év végéig tartani, de éves szinten a 15 százalékos növekedés reálisnak tűnik" – szögezte le Pacher.

A 3e AG vezetősége a külföldi piacok konszolidált növekedését kétszámjegyű tartományban várja. „Ez nagyon ambiciózus cél, de a speciális keretfeltételek miatt hiszünk a megvalósíthatóságában" – mondta el Pacher. Az egész 3e-csoport forgalmában 5 százalék körüli növekedés várható.

 

Forrás: Live PR

 

Eseménynaptár

November 2024
H K Sz Cs P Szo V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Keresés

banner kne 180 240

mehi-banner-media 120x240

Partnereink

EVOSZ-logo

measzlogo fb

 

 

logo rigips-w 

proidea-logo-fb

VarepitoPalyazat logo-web

 

 

bme logo-kicsi

 

Ybl-logo-kicsi

  mapasz-logo-web

 

zeosz-logo-webebsz logo 2

 

 

 HuGBC LOGO kicsi

 

TEGY-web

 Burkolattechnika-egyesulet-logo-web

 Hazicincer logo

    Kivet-logo-web

 

 

 

 

Construmalogo-web

  emsz-logo-web180

mti hirfelhasznalo

 

dimag logofinal-web

 
 
 observer logo-web