Az idei ősz ismét egy új fejezetet nyit a Mediterrán cég életében. Alig néhány hónappal a másfél milliárdos bólyi mega-gyárberuházás után, teljesen megújult termékkínálattal és a RENOVA elnevezésű, új, speciálisan a tetőfelújítások részére kifejlesztett cserép-típussal kezdi az őszi építkezési, felújítási szezont a 8 országban jelenlévő, 100%-ban magyar vállalkozás.
Szín-, bevonat- és forma-kínálatból eddig is bőséges választékkal találkozhattak az építőanyag-kereskedésekben mindazok, akiknek tetőcserépre volt szükségük építkezésükhöz vagy tetőfelújításukhoz. Most a Mediterrán betoncserép- és kiegészítő-gyártó cég még feljebb tette a mércét: a nyári hónapok megfeszített munkájának köszönhetően teljesen megújította termékkínálatát. A betoncserép-palettán ezúttal olyan kellemes életérzéseket és hangulatokat idéző színeket kevertek ki a dél-baranyai cégnél, mint például a baráti összejöveteleket idéző merlot, a tengerparti nyaralásokra emlékeztető korall, a kellemes ébredést jelentő mocca vagy a szilárdságot jelképező carbon.
„Fontosnak tartottuk olyan minőségi kínálat létrehozását, amely minden vevői igényt kielégít. A meglévő termékeink újrastrukturálásával, újrapozícionálásával egy letisztult, könnyen átlátható és nem utolsó sorban a piaci folyamatoknak megfelelő termékszerkezet állt össze. Arra törekszünk, hogy visszaadjuk a tetőcserépnek azt a megbecsültséget, melyet az egykori mesterek hagytak ránk, ugyanakkor összekapcsoljuk a terméket az élet ismerős, kedves pillanataival és mai dinamikájával." – mondta Gódi Attila ügyvezető. „A minőség és a maximális színállóság első számú preferencia nálunk. Ha ehhez egy gazdag forma- és színválasztékot is tudunk adni, akkor garantált a vásárlói elégedettség. Tehát tulajdonképpen megalkottuk, formába öntöttük az igényeket" – folytatta az ügyvezető.
A termékszortiment-megújítást szakmai körökben már sejteni lehetett, hiszen a nyár végén rendkívüli kedvezménnyel kínálta termékeit a Mediterrán. Azonban igazi meglepetésként hatott az új, kifejezetten a tetőfelújításra kifejlesztett, jelenleg a piacon a legkedvezőbb ár-érték aránnyal rendelkező RENOVA elnevezésű tetőcserép, mely neve által is magában hordozza sorsát: újjáéleszti a régi tetőket. „Ez a termék minden tulajdonságában a tetőfelújításra termett, szinte minden régi vagy új tetőszerkezetre felrakható, anyagából adódóan ellenáll a legzordabb viharnak, jégesőnek, fagynak és nem utolsó sorban a legkedvezőbb áron lesz elérhető. „Az új termék-szegmenst képviselő, a legkedveltebb, terrakotta színben piacra dobott RENOVA betoncserepünk előfutára lesz annak a termékcsaládnak, melyet elsősorban a tetőfelújítóknak kínálunk a jövőben" – árult el némi információt a folytatásról Tóth Szabolcs marketing igazgató. „Ennek a terméknek, az eddigiektől szintén eltérően, külön weboldala lesz, hogy a termék jellegzetességéről szóló szakmai és műszaki információkhoz, hasznos tudnivalókhoz valóban néhány másodpercek alatt eljuthassanak az érdeklődők" – folytatta a marketing igazgató.
A megújult termékkínálattal egyidőben újrastrukturálta termékeit a dél-baranyai cég. Mindez haladó gondolkodásmódról tesz tanúbizonyságot: felhagyott a Mediterrán azzal a bevett gyártói magatartással, mely szerint a vásárló tanulja meg a cég működésébe illeszkedő termékkategóriákat és –besorolásokat. A szerkesztőségünkhöz eljuttatott új, termékrendszerben könnyű kiválasztani az elképzelt stílusnak megfelelő tetőfedő anyagokat: a korábbi, sík és hullámos formák szerinti kategóriákat mostantól felváltják a klasszikus, nosztalgikus, mediterrán, rusztikus és modern termékbesorolások, ezáltal stabil támpontot adnak a potenciális vásárlóknak döntésükhöz. Azon jól ismert Mediterrán-felületkezelések, melyek extra tartós színvédelmet, rendkívüli ellenállóságot és fényes felületű betoncserepeket biztosítanak, továbbra is a gyártási folyamat alapját képezik.
A Mediterrán Magyarország Betoncserép Gyártó Kft. az egyik leginnovatívabb hazai építőanyag-gyártó. Hamarosan további, a piacon jelentős kínálati előrelépésnek számító újdonsággal rukkol ki – hangzott még el informálisan.
Forrás: Ferling PR