2024. május 2., csütörtök

UJ HONLAP BANNER 250 100

bau 2013 logoA Bau 2013 a világ vezető kiállításává nőtte ki magát az elmúlt 50 évben. 2011-ben kiállítói és látogatói rekordot döntött.

Míg 1964-ben 300, addig 2011-ben már 2058 kiállító vett részt, melyből a külföldiek aránya 26 százalék volt. A mintegy 240 ezer látogatónak pedig 25 százaléka volt külföldi.

 

Magyarországról is közel ezer látogató érkezett a Bau-ra. A Bau 2013 programját bemutató Nina Nowatius projektreferens elmondta, hogy négy vezető téma köré csoportosítják a kiállítást: 

  1. fenntartható építés
  2. többgenerációs építkezés
  3. energia 2.0 és
  4. városfejlesztés a 21. században.

A négy téma közül a fenntarthatóság továbbra is meghatározó szerepet kap.

A kiállítás részletes programja itt olvasható.

Új látogatóorientált témaelrendezéssel kívánják megkönnyíteni a látogatók számára a hatalmas kínálatban való tájékozódást.

A BAU kínálatát hagyományosan termékek és építési anyagok szerint csoportosították. Ez az eddig megszokott elrendezési elv a BAU 2013 kiállításon új szemponttal egészül ki: a BAU kiállítói a jövőben egy-egy adott témakörön belül is megtalálhatók lesznek. Így például az alumínium-, vagy kerámiarendszereket a "homlokzat" témakörhöz sorolják, az építési vegyi anyagok a "padlóburkolatok" témakörhöz kerülnek.

A megfelelő szimbólumokról felismerhető lesz, hogy melyik csarnokokban vannak kiállítva például azok a termékek, amelyek elsősorban a homlokzatokon fordulnak elő, illetve ott alkalmazzák őket.

"Nincs még egy vásár, mint a müncheni Bau, amelyen ennyi építész és mérnök venne részt " – mondta Nina Nowatius. A BAU a tervezők, építészek és mérnökök világszerte legfontosabb információs és kommunikációs fóruma.

A BAU 2011-en készült képek:

Az egyetlen hazai cég, amely részt vesz a 2013-as kiállításon az az 1997-ben alapított Masterplast csoport, amely a közép-kelet-európai régió egyik vezető építőanyag-gyártó és -forgalmazó vállalata. 13 országban rendelkezik leányvállalattal, 4 országban van saját gyártóbázisa (HU, RO, SRB, UA), 9 országban van jelen termékeivel nagykereskedőként.

A BAU 2013 kiállításon való részvételének három célja van:

  • A magyar üvegszövetgyár bemutatása
  • Masternet üvegszövet bevezetése a nyugat-európai piacra
  • Partnerbővítés

MK

Eseménynaptár

Május 2024
H K Sz Cs P Szo V
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Keresés

banner kne 180 240

mehi-banner-media 120x240

Partnereink

EVOSZ-logo

measzlogo fb

 

 

logo rigips-w 

proidea-logo-fb

VarepitoPalyazat logo-web

 

 

bme logo-kicsi

 

Ybl-logo-kicsi

  mapasz-logo-web

 

zeosz-logo-webebsz logo 2

 

 

 HuGBC LOGO kicsi

 

TEGY-web

 Burkolattechnika-egyesulet-logo-web

 Hazicincer logo

    Kivet-logo-web

 

 

 

 

Construmalogo-web

  emsz-logo-web180

mti hirfelhasznalo

 

dimag logofinal-web

 
 
 observer logo-web