2024. május 6., hétfő

UJ HONLAP BANNER 250 100

fed mprakt-webEz a mű nem egy általános menedzsmentkönyv. Nem pusztán azt a kérdést teszi föl, hogyan kell eredményesen vezetni egy vállalatot, annál mélyebbre tekint. Az első fejezet kiindulópontja, hogy a vizsgálódást önmagunknál kell kezdeni, hiszen bármilyen siker valójában bennünk dől el.

Ehhez először őszintén kell válaszolni számos kérdésre. „Amit megígértem, betartom?... Nyitott vagyok az új ötletekre?... A megoldandó problémák kiváltó okát keresem?... Az emberekkel, a problémákkal és a helyzetekkel becsületesen és etikusan foglalkozom?..."– néhány kérdés a könyvből.

A második fejezet a cég megismerésével foglalkozik, pragmatikusan végigvezet bennünket a menedzsment legfontosabb fogalmain keresztül a vizsgálati folyamaton. Részletesen tárgyalja a buktatókat, a problémákat és megoldási javaslatokat is tesz. Számos megtanulható eszköz és módszer van, de sok mindenre az élethelyzetek tanítanak.

Földi Tamás megosztja velünk harmincéves szakmai tapasztalatait, ami könyvét hitelessé teszi. Nem elvont tudományos attitűddel nyúl a témához, hanem megélt példákon keresztül tárgyalja a vezetéstudomány kérdéseit. Példái többsége az építőanyag- iparból származnak, ami különösen értékessé teszi a könyvet az építőipari cégek vezetői számára. Ha jól ismerjük magunkat, tisztán látjuk az előttünk álló feladatot és hiszünk a megvalósulásban, amiért állhatatosan teszünk is, elkerülhetetlenül sikeres lesz a vállalat, amit vezetünk – így summázható a könyv üzenete.

156 oldal, TERC Kft., 2014

 

További információ: www.terc.hu

 

 

Keresés

mehi-banner-media 120x240