A fennállása óta családi tulajdonban lévő német vállalat 1991-ben mindössze két magyar munkatárssal kezdte meg tevékenységét, ma már 52 fő dolgozik Európa piacvezető ajtó és kapugyártója színeiben, a minőség kompromisszumok nélkül jegyében. A mérföldköveket Szujó László, a Hörmann Hungária ügyvezető igazgatója összegezte egy sajtótájékoztatón, a családi vállalkozásokra jellemző egyedi értékrendszer hangsúlyozásával. Az esemény színhelye az Akvárium klub volt - nem véletlenül - a felkapott belvárosi szórakozóhely kültéri pultja ugyanis egy látványos, egyedi gyártású, Hörmann ipari kapu mögé lett kialakítva.
„A Hörmann története 81 évvel ezelőtt kezdődött, amikor August Hörmann megalapította a családi vállalkozást, és megindult az akkor még újdonságnak számító Berry billenőkapuk gyártása, forgalmazása. Az alapító jelszava az volt, hogy a hírnévért meg kell dolgozni, és ő ezt komolyan is vette. A kitartó munkának, a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően a vállalat családi tulajdonban maradt, jelenleg a harmadik, és a negyedik generáció irányítja személyesen. A Hörmann népszerűségét, elismertségét, bizonyítja egy 2015-ös felmérés, amelyben 220 német családi vállalkozást vizsgáltak különböző kritériumok szerint. A Hörmann az élvonalban, az 52. helyen végzett! Ez számunkra nagy büszkeség, hogy Magyarországon egy ilyen márkát képviselhetünk!" – fogalmazott Szujó László, aki a kezdetek óta irányítja a magyar vállalatot, amelyet egy erős, összetartó csapat alkot. Azt, hogy kinek mit jelent a Hörmann-nál dolgozni, a munkatársak egy jubileumi kisfilmben mesélik el.
Nagy érdeklődés kísérte a Roto november 15-i sajtótájékoztatóját, amelyet idén Berlinben rendeztek meg. A több mint 70 újságíró között lapunk is képviseltette magát. A rendezvényen tájékoztatást kaptunk a piaci trendekről, a vállalat eredményeiről, jövőbeni elképzeléseiről.
Megismerhettük a legújabb innovációikat, termékújdonságaikat és a betörésgátlás európai helyzetét, valamint meglátogattuk a tavalyi évben felvásárolt Deventer gyárat.
Minőségi kültéri árnyékolókat gyártó és forgalmazó cégcsoport felvásárlásával bővült a Hörmann leányvállalati hálózata. Európa vezető ajtó-, és kapugyártó vállalata ezúttal a boldeshauseni székhelyű SchlottererRollcom adás-vételi szerződését írta alá.
„Ez a beszerzés is a Hörmann egy újabb következetes, stratégiai lépése, a Schlotterer felvásárlásával ugyanis a kültéri árnyékolók területén erősíthetjük piaci pozíciónkat." – fogalmazott az akvizíció kapcsán Martin J. Hörmann.
A 25 éves Hörmann Hungária fennállása óta küldetésének tekinti a társadalmi elkötelezettséget, a jótékonykodást. Már több olyan projektben részt vett, ahol gyermekintézmények, vagy műemlékek felújítása volt a cél. Most a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek segített egy fejlesztésben.
„Lehetőségeinkhez mérten mindig igyekszünk eleget tenni a hozzánk beérkező adomány-kéréseknek. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület tevékenysége elismert nemcsak itt Magyarországon, hanem a nagyvilágban is, éppen ezért, amikor értesültünk, hogy mire van szükségük, milyen céllal, örömmel ajánlottuk fel adományunkat." – fogalmazott Szujó László, a Hörmann Hungária ügyvezető igazgatója.
A Nemzetközi VELUX Díj idei pályázói olyan innovatív építészeti és technológiai megoldásokat vonultattak fel, amelyek a napfényt az épületek legfontosabb alkotóelemévé teszik. Kreatív koncepcióik révén jobban megérthetjük, hogyan hat a természetes fény a térérzékelésünkre, és hogy a fény miért alapvető feltétele az egészséges életterek megteremtésének, különösen a sűrűn lakott nagyvárosokban. A VELUX Cégcsoport globális versenyének régiós nyerteseire már csak egy megmérettetés vár, a berlini World Architecture fesztiválon.
57 országból mintegy 600 pályamunka érkezett a 13. Nemzetközi VELUX Díjra, amelynek középpontjában idén a napfény elsődleges energia- és fényforrásként történő használata állt. Ennek megfelelően a díjpályázat mottója 2016-ban a „Holnap fénye" volt, az egyetemi hallgatók pedig két kategóriában – Természetes fény az épületekben, valamint Természetes fénykutatások – indulhattak kreatív megoldásaikkal.
További cikkeink...
- Müncheni Opera Palota Tér – teljes megújulás minőségi Hörmann termékekkel
- A VELUX Cégcsoport termékei Apple készülékekről is vezérelhetők lesznek
- Red Dot Díj a Fakronak
- Hörmann Hungária: negyedévszázada a magyar piacon!
- Erős a felújítási hajlandóság, de a magyarok többsége tájékozódás helyett inkább csak aggódik a munkálatok miatt
- 11 százalékos növekedés mellett, 34,5 milliárd forintos nettó árbevétellel zárta a 2015-ös üzleti évet a VELUX Magyarország Kft.
- glasstec 2016: Üveg – a jövő anyaga
- Figyelje a címkét! - Minőségi nyílászárók hazai gyártásban, hazai munkaerővel
- 4 általános érvényű szempontot fogalmazott meg a tetőtér-beépítések kapcsán a VELUX vállalat Padlásból Tetőtér pályázatának belsőépítésze
- Hörmann: jubileumi árak, kétmilliós nyereményjáték idén is!