A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiírta a pályázatot(a 2013/27 számú Közbeszerzési Értesítőben jelent meg) a Püspökladány - Debrecen vasútvonalszakasz kivitelezéséhez szükséges Támogatási Kérelem Dokumentáció összeállítására vonatkozóan, mely a Kohéziós Alap támogatás elnyeréséhez szükséges.
A tervezői szerződés keretében feladat a Püspökladány– Debrecen vonalszakasz kivitelezéséhez szükséges, korábban elkészült engedélyezési, kiviteli tervek és tenderdokumentáció korszerűsítése és felülvizsgálata a Támogatási Kérelem Dokumentáció igényeinek megfelelően, a maximális EU támogatás biztosítása érdekében.
A Nemzeti Infrastruktúra Zrt. Esztergom - M1 autópálya közötti kapcsolat fejlesztésével kapcsolatban megvalósíthatósági tanulmány elkészítése kiírta a közbeszerzési eljárást.
Tavaly év végén a kormány stratégiai megállapodást kötött a Magyar Suzuki Zrt.-vel, melynek keretében megépül az Esztergom és az M1-es autópálya közötti csatlakozást biztosító útszakasz.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiírta a pályázatot a 74192. jelű út Rédics-Göntérháza összekötő út magyarországi szakaszán útépítési és hídépítési munkáinak elvégzésére. Az eljárást megindító felhívás a Közbeszerzési Értesítő 2013/14 számában jelent meg.
A tervek szerint a Rédics-Göntérháza összekötő út 2x1 sávos, 1,85 km hosszú lesz. A Határ-patak felett egy előre gyártott vasbeton gerenda híd építése is a projekt része.
Befejeződött Békéscsabán a városi szennyvízhálózat bővítése, az elkészült rendszert ma ünnepélyes keretek között vette át Vantara Gyula polgármester. A fejlesztés során összesen 250 kilométernyi új vezeték épült ki, ezzel 9400 család szennyvízproblémája nyert végleges megoldást. A beruházással fontos környezetvédelmi célok teljesülnek, a háztartások szennyvize többé nem károsítja a város talaját, természeti értékeit.
Az országos jelentőségű, közel 16 milliárd forintból megvalósuló fejlesztés része a szennyvíztisztító telep korszerűsítése is, mely év végére fejeződik be. A projektet Békéscsaba Város Önkormányzata az Európai Unió Kohéziós Alapja és a Magyar Állam támogatásával valósítja meg.
Mégis elsőbbséget élvezhet az észak-erdélyi autópálya megépítése, miután a román kormány idei költségvetésében több mint 180 millió lejt hagyott jóvá erre a célra.
Az összesen 415 kilométeres sztrádából eddig mindössze 52 km készült el, a maradék 363 km-nyi szakaszt összesen nyolc részre osztották, s ezek megépítésére külön közbeszerzési eljárást hirdettek.
További cikkeink...
- 2015. I. félév végére gyorsforgalmi úttá válik a Győr - Csorna közötti szakasz
- Elkészült a Lullát Balatonendréddel összekötő útszakasz
- Megjelent az M30-26. sz. főút Miskolc északi elkerülő II. ütem tervezésére, engedélyezésére és kivitelezésére szóló közbeszerzési kiírás
- A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. közleménye a KSH 2012.10.15-én kiadott gyorstájékoztatójára
- 2013-ban folytatódhat az M3-as autópálya építése Vásárosnaményig
- Folytatódnak a határmenti fejlesztések
- Újraindult az útépítés a 86. számú főút Szombathely-Vát közti szakaszon
- Forma 1-re elkészült a régi M0 aszfaltozása az M7-es és az M6-os között
- Augusztusban 2x3 sáv várja a közlekedőket az M0 útgyűrű M7-M6 autópályák közötti szakaszán
- Megkezdődött az M15 bővítésének előkészítése